Khasiat Tongkat Ali Dan Ginseng Yang Membuatkan Orang Ramai Menyesal


Khasiat Tongkat Ali Dan Ginseng Yang Membuatkan Orang Ramai Menyesal


Negara China merupakan antara negara dahulu kala yang sangat mengagungkan "gingseng" dan tongkat ali sebagai sejenis "HARTA MEWAH" pada ketika itu. Bukan sembarangan orang yang boleh mendapatkan herba ginseng dan tongkat ali. Menurut sejarawan, ginseng merupakan "HERBA"
golongan bangsawan.

Sebegitu rupalah beberapa dinasti kerajaan China yang mengiktiraf betapa pentingnya tanaman herba 'GINSENG' ini kepada negara mereka.

Manakala, jika dinilai daripada segi saintifik, kedua-dua bahan ini merupakan pemangkin kepada khasiat yang luar biasa. Tongkat Ali dapat membantu meningkatkan tenaga secara keseluruhan dan dapat membantu membekalkan fokus minda.

Ginseng pula merupakan bahan antioksidan, dapat membantu meningkatkan fungsi kognitif dan menguatkan tubuh supaya dapat menentang serangan penyakit.

Kini, jika kita hendak mendapatkan gingseng dan tongkat ali secara semulajadi, boleh dikatakan hampir mustahil kerana tanaman kedua-dua herba ini adalah terkawal dan hampir pupus. Secara pintas dan relevannya, kita boleh mendapatkan kedua-dua khasiat herba ini dalam satu cawan sahaja iaitu:-

ALICAFE TONGKAT ALI DAN GINSENG yang dirumus dan diadun rapi agar tidak mengurangkan walaupun sedikit khasiat dalam secawan kopi yang panas...

Bayangkan, ditemani teko berasap dan bau wangi, kita menikmati khasiat herba kuno dengan enaknya.. Setiap cawan, terhasil satu khasiat !



Slogan baharu “Secawan Khasiat. Setiap Kali” bersesuaian dengan nilai teras kopi Alicafe Tongkat Ali dan Ginseng. Ia memberi penekanan kepada keistimewaan kopi ini dan khasiat luar biasa yang terkandung didalamnya. 

Ia membuatkan penggemar kopi befikir sejenak sebelum mereka berhajat untuk mencuba kopi yang lain diluar sana. Inilah bukti bahawa kopi Alicafe Tongkat Ali dan Ginseng bukan sebarang kopi. Ia kopi luar biasa.





Alicafe Tongkat Ali dan Ginseng Karamel menggabungkan rasa menawan Karamel dengan biji kopi kualiti tinggi Arabica dan Robusta untuk menghasilkan aroma dan rasa yang enak dan manis. 

Alicafe Tongkat Ali dan Ginseng Lebih Pekat

Kopi Alicafe Tongkat Ali dan Ginseng Lebih Pekat ini menjanjikan pengalaman kopi yang lebih berkrim dan “lebih kaw”.

Kesemua siri kopi Alicafe Tongkat Ali dan Ginseng telah disahkan Halal oleh JAKIM.

Khasiat luar biasa kopi Alicafe Tongkat Ali dan Ginseng boleh didapati di kesemua pasar raya besar dan kedai runcit terpilih di seluruh negara.

Apa tunggu lagi... :)  Faizal Ismail pun memilih gaya hidup sihat dengan mengamalkan minum ALI CAFE TONGKAT ALI DAN GINSENG!




Semoga bermanfaat...

Share:

1 comments

  1. Assalamualaikum slm sejahtera kepada warga group yang ada penyakit kencing manis!!. Jom viralkan berita baik ni Bantu kakak2 abang2 kita yg ada kencing manis yg dh bertahun2 bergantung pd ubatan.

    Bantu kwn2 kita, saudara mara,jiran2 smua. Rawat terus kencing manis!

    Ini 1 penemuan herba utk rawat kencing manis dgn bacaan gula xkira betapa tggi pun.

    Herba yg di proses menjadi jus untuk pesakit kencing manis menurun kan bcaan gula yang amat tinggi

    -Kaki luka bernanah
    -Badan letih dan lemah akibat kencing manis
    -Paling penting dapat lindungi buah pinggang
    -Rasanya yang tidak pahit dan sedap untuk di minum

    🗣Jom sama2 kita viral kan, ..kita rawat cara selamat ,cara alami tanpa kandungan bahan kimia yg boleh bgi kesan yang tidak baik.

    Gula turun dengan cepat selpas hanya dua jam meminum jus herba ni dan rasa tidak pahit

    Stabil kan gula kembali..paling penting dapat menjaga buah pinggang!

    Ini adalah herba yg sangat sukar dijumpai dn amat berkesan.

    Mari bantu saudara mara,kwn2,jiran2 dn keluarga kte turun kan kencing manis dengan cepat dan pantas cara selamat 💪🏻


    NOTE :
    Ia BUKAN HERBA YG MEMANASKAN BADAN macam produk2 lain yang masukkan herba2 biasa Herba ni fresh2 di proses tiada perap simpan lama2.. boleh diambil sebagai suplement utk penyakit2 lain juga.

    Call & whats app sekarang! Nk tanya je dlu blh jgn malu.

    En mohd zuhairi 0174687570
    En mohd zuhelmi 0111 63 82 044



    #sharing is caring




    Reply

    ReplyDelete