Cara Semulajadi Untuk Membesarkan Payudara Tanpa Pembedahan


Sebenarnya ada banyak cara  semulajadi yang boleh anda cuba untuk membesarkan payudara anda tanpa perlu melakukan pembedahan

Berikut ini cara nak besarkan payudara secara semulajadi dan selamat yang boleh anda cuba.


1. Gunakan Putih Telur Sahaja

Sapukan payudara dengan menggunakan putih telur pada malam hari ketika anda hendak tidur. Urut lembut, dan biarkan semalaman. Keesokan pagi, bilaslah dengan air suam sambil melakukan urutan melingkar. Lakukan secara teratur untuk mendapatkan hasil yang baik.



2. Khasiat Daun Sirih

Petua tradisional ini dikatakan berkesan dan sering diamalkan oleh gadis-gadis remaja pada zaman dahulu. Ambil beberapa helai daun sirih yang masih muda dan berdaun lebar. Letakkan minyak kelapa secukupnya pada daun sirih tersebut. Layurkan dengan menggunakan api lilin dan sapukan pada buah dada. Biarkan sehingga kering dan lakukannya secara rutin.



3. Kunyit, Madu dan Bawang Merah

Campurkan bawang merah dengan kunyit hidup yang telah dikisar halus serta madu sebagai krim. Kemudian sapukan krim tersebut sambil mengurut lembut payudara. Biarkan selama 30 minit dan lakukanya secaa teratur bagi mendapatkan hasil sepertimana yang anda impikan.



4. Labu

Labu juga dikatakan mampu membesarkan saiz payudara. Rebus labu tersebut hingga menjadi lembik. Lumatkan. Biarkan sejuk, kemudian sapukan pada seluruh payudara selama 20 minit. Lakukan dua kali seminggu.



5. Kacang Panjang

Gunakan tuala kecil, dan tuam payudara dengan air suam. Kemudian, ambil kacang panjang yang sudah dilumatkan dan sapu di seluruh permukaan payudara. Biarkan selama tiga jam, kemudian bilas dengan air sejuk. Lakukan tiga  kali seminggu.



6. Gunakan Minyak Ikan

Minyak ikan sangat bagus digunakan sebagai minyak untuk mengurut payudara. Sapukan pada payudara setelah mandi. Urut perlahan-lahan dan lakukanya secara rutin.



Tips Ekstra!

Makan Terbaik Untuk Besarkan Payudara


Pengambilan Soya

Soya serta produk makanan yang diperbuat daripada soya dikatakan sangat baik untuk membesarkan payudara. Kandungan estrogen semulajadi yang terdapat pada soya mampu memenuhi keperluaan hormon estrogen tubuh sehingga berupaya membesarkan payudara.


Kebaikan Susu

Sama juga seperti soya, susu juga  mengandungi estrogen semulajadi sehingga jika diambil secara teratur ia cukup baik untuk perkembangan payudara anda.


Kacang

Hampir kesemua jenis kacang kaya dengan kandungan zat besi dan serat. Ia mampu meningkatkan hormone estrogen dalam tubuh di mana hormone ini memainkan peranan penting bagi pertumbuhan payudara.


Pengambilan Rempah Ratus

Rempah ratus seperti kunyit, halia, lada, cengih dan aregano juga sangat bagus untuk membesarkan payudara. Jadi, perbanyakkan bahan-bahan ini pada masakan anda.



Cara Hilangkan Jeragat Di Muka Yang Berkesan dengan Menggunakan Produk iBeauty Malaysia.


Apa itu jeragat?

Sebelum itu, lebih elok sekiranya kita tahu apa itu jeragat. Jeragat juga dikenali sebagai adik kepada jerawat di mana ia kelihatan seperti lekukan kecil pada kulit muka. Ia adalah disebabkan oleh pembentukan minyak, sel-sel kulit yang mati dan juga bakteria di bahagian liang-liang muka terutamanya di bahagian pipi, dahi, dagu dan hidung.

Jika anda salah seorang daripada mereka yang bermasalah jeragat, pasti anda tahu betapa sukarnya untuk berdepan dengan masalah tersebut. Disini kami mengesyorkan anda mengunakan produk iSKIN keluaran dari iBeauty.

iSKIN 2x Siang 2x Malam Teruih Segak

KELEBIHAN iSKIN

• Facial cleanser (Ekstrak Betik)
• mengandungi vitamin C yang membantu merawat kulit bermasalah seperti jerawat & masalah kedutan
• memudarkan bintik-bintik hitam pada wajah
• menegang serta melembapkan kulit
• melicinkan kulit wajah
• mengurangkan pengeluaran minyak atau sebum dalam kulit
• membantu membersih dan memutihkan kulit

KEBAIKAN iSKIN

? Cover semua parut /bekas lubang / jeragat dimuka
? Tidak bercapuk bila pakai walaupun berpeluh.
? Kesan pelembab yang tahan lama
? Melindungi kulit daripada kesan bahaya sinaran uv
? Mesra solat


iBeauty merupakan satu produk terlaris dipasaran sekarang dan sangat bermanfaat daripada segi bahan dan kesannya untuk menghilangkan JERAGAT kerana dirumus dengan herba yang terpilih dan menggabungkan teknologi saintifik untuk menjaga kulit muka anda tanpa memberi kesan sampingan yang sangat dahsyat akibat penggunaan bahan kimia yang melampau.

Facebook iBeauty HQ Klik Di Sini

2x Siang 2x Malam Teruih Segak, whatsapp cepat!

? Taip <iSKIN> hantar ke 016-4120 900
? Taip <iSKIN> hantar ke 016-4120 900
? Taip <iSKIN> hantar ke 016-4120 900

Share:

0 comments